Odluka o stavljanju van snage programa izobrazbe o gospodarenju otpadom
Odluka o stavljanju van snage programa izobrazbe o gospodarenju otpadom
Na temelju članka 52. stavka 3. Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN. 94/13) Ministarstvo zaštite okoliša i prirode donijelo je Odluku o stavljanju van snage programa izobrazbe o gospodarenju otpadom.
Odluka stupa na snagu danom objave u Narodnim novinama, odnosno 4. ožujka 2016. godine.
Kako doznajemo, Ministarstvo zaštite okoliša i prirode će izdati potvrde svim polaznicima koji su završili Program izobrazbe o gospodarenju otpadom do stupanja na snagu Odluke o stavljanju izvan snage Programa izobrazbe o gospodarenju otpadom. Svi Programi izobrazbe o gospodarenju otpadom započeti prije stupanja na snagu Odluke o stavljanju izvan snage Programa izobrazbe o gospodarenju otpadom završavaju se sukladno Programu izobrazbe o gospodarenju otpadom.
Podsjećamo:
Članakom 46. Zakona ostala je obveza imenovanja povjerenika za otpad i zamjenika povjerenika, koji će u slučaju spriječenosti povjerenika izvršavati njegove obveze kod poduzetnika koji je proizvođač otpada i zapošljava 50 i više radnika. I nadalje ostaju obveze Povjerenika kojem se mora osigurati dostatno vrijeme tijekom radnog vremena, mogućnost stručnog informiranja i usavršavanja i odgovarajuća sredstva za rad.
Povjerenik je dužan:
1. nadzirati provedbu propisa o gospodarenju otpadom, utvrđivati nedostatke i obavještavati vlasnika, odnosno odgovornu osobu u pravnoj osobi o utvrđenim nedostacima,
2. organizirati provedbu propisa o otpadu na odgovarajući način,
3. savjetovati vlasnika, odnosno odgovornu osobu u svim pitanjima gospodarenja otpadom koja se tiču te pravne osobe.
Na povjerenika se ne smije prenijeti odgovornost za provedbu propisanih obveza o otpadu. Imenovanje povjerenika ne utiče na odgovornosti poduzetnika u izvršavanju propisanih obveza u vezi gospodarenja otpadom te nadalje se dostavlja informacija o imenovanju povjerenika i zamjenika povjerenika Agenciji.